Tovább a tartalomhoz

Nagyszabású ünnepségen díjazta a szakma az Effie-re nevezők idei teljesítményét 2017. november 22-én a Vigadóban megrendezett Díjátadó Gálaesten. Az Opera az ElsőSorban című hároméves kampányáért a hatékonyság Oscar-díjának is nevezett Effie 16. hazai megmérettetésén bronz Effie-díjban részesült.

Az Effie a marketingkommunikációs iparág egyik legkiemelkedőbb megmérettetése világszerte. Az egyetlen olyan szakmai elismerés, amely a kommunikáció legfőbb célját, az eredményességet, az üzleti sikert díjazza. A hazai Effie-t a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) és a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata közösen szervezi. A díjat 1968-ban az Amerikai Marketing Szövetség alapította New Yorkban. Jelenleg több mint 40 országban rendezik meg világszerte.

Az Opera ElsőSorban című kampányát (a kultúra területén egyedüli díjazottként) a hosszú távú hatékonyság kategóriában értékelték, mely minimum 3 év tartósan kiemelkedő eredményeit vizsgálta egy adott terméknél, szolgáltatásnál.


Fotók: Csibi Szilvia